the useless ones
Untitled Post ♥
Friday 4 May 2012 @ 10:03 | 0 Comment [s]

 Hai kamu semua ! Lama tak hapdate blog nie , Bukan ape .. Busy gilaa ! Sekarang ni , yang active pun Facebook and Twitter je , Humm , so sorry lah lama tak update .. Tahun yang sibukk.. Dah lah tahun nie nak ambil peperiksaan UPSR ! Hmm .. (STRESS)

  Jadi , Di sekolah tadi agak mengembirakan lah jugakk.. Tetapi masa PJ tadi ade accident yang berlaku kepada saya.. iaitu , Nadia pukul leher ku dengan menggunakan raket badminton. Tetapi , saya cover sakit itu dengan mengatakan * TAK SAKIT PUN * hahaha ( Ya Allah , ape aku tulis nie -.- ) . Okay lah , sebenarnya saya bosan ! Taktahu nak buat ape sekarang  , Minggu depan dah lah exam.. Scary tu memang lah , Harap2 ade lah perubahan daripada exam yang lepas . (Wish me luck!)

  Hurmm , Okay lah , Rasanya sampai disini sahaja lah saya sempat cerita .. See ya later (: To all my friends , GoodLuck for your exams ! Do the best (:

GoodNight Guys (: x
      


Older Post | Newer Post

Moving on and letting go isn't easy , but sometimes you need to start over and be new again



DiaryAboutStuff