the useless ones
Olahraga
Friday 17 February 2012 @ 05:48 | 0 Comment [s]

 Hello , So apa khabar? Sihat? Ohh , Eloklah kalau sihat , Saya pun sihat-sihat jugaa , So harinie saya nak menceritakan tentang pertandingan OLAHRAGA, Cikgu masukkan saya dalam acara 200meter. 0_0 . It's was so UNBELIEVABLE , Sebab , tak pernah join , Selalu 100meter je, itu pun masa Hari Sukan, Ye lah , saya kan tak kuat lari , LOPEK , Sebab itu lah cikgu tak pilih , kankan?
 Nama saya yang nombor 4 tuu ;) Hmm , Harap menang , Doa-doakan lah ye? Dah lah 100meter pun dah semput , apetah lagi , 200meter , hmm Boleh pengsan.. :p Haha , So harap dapat lah nombor .. hehe 

  Agak-agak lah kan , Boleh menang ke? Boleh!? Tak!? Hmm , itu semua takdir Tuhan :D Kalau kalah takpe , kita boleh cuba lagi sekali pada tahun-tahun yang akan datang :) Oh okay lah , Nak off dah , Byebye , Oh , Goodluck sesiapa yang masuk MSSD or ape-ape acara , Kalau jumpa , Tegur-tegur lah yee :) Okay , Adios.




Older Post | Newer Post

Moving on and letting go isn't easy , but sometimes you need to start over and be new again



DiaryAboutStuff